Dumbledores Armé
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumbledores Armé

Ett as najs forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Skogghuggarn - Hunter ansöker

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Skogghug
Gäst




Skogghuggarn - Hunter ansöker Empty
InläggRubrik: Skogghuggarn - Hunter ansöker   Skogghuggarn - Hunter ansöker Icon_minitimesön apr 20, 2008 3:18 am

Class: Hunter
lvl: 70
Ingame namn: Skogghuggarn
ålder: 15

Armory länk:

Proffesions: Skinning

Tidigare guilder: Min förra guild blev disbandad kommer inte ihåg vad den hette

Tidigare erfarenheter: Har erfarenheter till MH (andra bossen)

Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: Jag är ganska aktiv

Varför vill du joina oss och varför skulle vi vilja ha dig?: Jag vill vara med i en seriös och trevlig guild och vara med och göra progress

känner du någon av oss?: Nej, jag känner ingen i eran guild men däremot fick jag eran hemsida av Slasketmaa

Vilka andra karatärer har du? skriv länkar i så fall: Har inga andra karaktärer som e 40 + så inte ens värt o nämna ..
Till överst på sidan Gå ner
Slasketmaa
Admin
Slasketmaa


Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 08-02-25

Skogghuggarn - Hunter ansöker Empty
InläggRubrik: Sv: Skogghuggarn - Hunter ansöker   Skogghuggarn - Hunter ansöker Icon_minitimesön apr 20, 2008 6:27 am

Skogghug skrev:

Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: Jag är ganska aktiv

HMM helt okej gear i min mening .. men det ovan kan utvecklas mer. Applyen reflekterar oftast hur seriös du är .. Du är inte ensam om detta så jag skulle vilja se lite mer bara . I övrigt är verkar du kunna din klass och ser till att ha ditt gear socketat och enchantat. Det var bara det .. hoppas du kan ta dig den tiden.

MVH Slasketmaa
Till överst på sidan Gå ner
https://dumbledores.swedishforum.net
 
Skogghuggarn - Hunter ansöker
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dooley 70 Hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dumbledores Armé :: Applications-
Hoppa till: