Dumbledores Armé
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumbledores Armé

Ett as najs forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Dooley 70 Hunter

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Dooley
Gäst




Dooley 70 Hunter Empty
InläggRubrik: Dooley 70 Hunter   Dooley 70 Hunter Icon_minitimesön apr 20, 2008 11:52 am

Class: Troll hunter
lvl: 70
Ingame namn: Dooley
ålder: 24

Armory länk

Proffesions: Mining 375 / Engineering 370

Tidigare guilder: Dirty deed (en väldigt trevlig guild, som tyvärr inte raidade så aktivt )

Tidigare erfarenheter: Med denna char har jag enbart raidat lite kz, men kört hyfsat mycke instancer och pvp, så jag är ingen nybörjare i klassen. Har en gnome warlock på annan server som jag raidat aktivt i nästan 2 år me, alla pre-tbc instancer, kz, gruul, maggy, 4-5 bossar i ssc, 2 i tk och även kikat lite på zul'aman.

Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: En trevlig prick som föddes med musen i handen. När jag spelade som mest så blev de ungefär 20-30 timmar wow i veckan, har dock en del träning och diverse aktiviteter för mig nuförtin, men viljan finns att raida ett par dar i veckan iaf =) Raidar helst inte senare än 22:30 eller möjligtvis till 23:00 om de skulle behövas.

Varför vill du joina oss och varför skulle vi vilja ha dig?: Har letat efter en guild med lite lagom aktivitet och gärna en svensk sådan och erat namn är ju bara klockrent ^^. Ni vill ju självklart ha mig på grund av min långa erfarenhet och ibland överdrivna hängivenhet och engagemang Razz

känner du någon av oss?: Inte vad jag vet om, är relativt ny på servern.

Vilka andra karatärer har du? skriv länkar i så fall: Dooley gnome lock på jaedenar: Den charen är dock ett nerlgat projekt.

För övrigt har jag lite olika uppsättningar gear för pvp, instancer, grindning, raidande osv, springer oftast i pvp-gearen så de e ju den som syns på armory kanske. Har bla. T4 gloves, andra byxor, shoulders, chest, ring och belt. Mina talents kan ju även ändras lite mer mot pve om så önskas (imp conc shot och thick hide).
Till överst på sidan Gå ner
Dooley
Gäst




Dooley 70 Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Dooley 70 Hunter   Dooley 70 Hunter Icon_minitimesön apr 20, 2008 11:57 am

Länken till min lock ville visst inte vara me i leken :O

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&n=Dooley

Fick de inte å funka me eran inbyggda länkgrejs :F
Till överst på sidan Gå ner
Slasketmaa
Admin
Slasketmaa


Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 08-02-25

Dooley 70 Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Dooley 70 Hunter   Dooley 70 Hunter Icon_minitimesön apr 20, 2008 2:47 pm

typ en av de bästa applysen till guilden . .förutom typ idoitall .. märker att du är seriös och verkar vara en mycket sympatisk människa =) .. bra experience osv .. jag säger gief inv

vad säger övriga högt uppsatta guildmedlemmar?
Till överst på sidan Gå ner
https://dumbledores.swedishforum.net
Kaffekokarn

Kaffekokarn


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-03-01

Dooley 70 Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Dooley 70 Hunter   Dooley 70 Hunter Icon_minitimesön apr 20, 2008 3:02 pm

Epicskåt som jag är så vill jag säga nej till en hunter...

Men Jag säger självklart /sign på honom.
Bra och seriös apply, ger man sig fan på't så gearar man upp sig snabbt.

(Fast jag mest gearar upp andras...)

Ja. Jag är för en inv
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Dooley 70 Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Dooley 70 Hunter   Dooley 70 Hunter Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Dooley 70 Hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dumbledores Armé :: Applications-
Hoppa till: