Class:Shaman
lvl:70
Ingame namn:Eroth
ålder:17
Armory länk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=ErothProffesions:skinning (220) ska tränas upp snarast mining (100) vet inte om jag orkar träna upp denna dock eftersom de e LAME
Tidigare guilder: Renshai raid guild, Thunder och TeamXtreme
Tidigare erfarenheter: Inga speciella, har lirat lite arena men inte ngt vidare bra gick det
kör me 2 andra som inte heller har så bra gear =) min e värst dock men iaf 860 healing xD
Jag är en klad pojkvasker på 17 år som bor i en förort till GBG som kallas Stenungsund. Jag har kort stubin och kan uppfattas som lite trög ibland, men de brukar oftast inte vara så
.. oftast händer det när jag är trött >.<. Jag är inte hyper aktiv på WoW men aktiv det är jag. Mest på helgerna om jag inte festar eller ngt liknande eftersom på vecko dagarna har jag en massa att plugga
... går teknik linjen år1. Har aldrig köpt guld eller powerleveling på WoW. Jag tycker att alla som gör det är dumma i huvet och helt retarded för att göra det är precis som att fuska och om man köper låtsas pengar för riktiga pengar så e man ganska dum om jag får säga vad jag tycker. Det är nästan som att gå in på en bank och säga "jag vill ha turkiska pengar" även om man hatar turkiet och aldrig kommer åka dit. Men jag kan förstå det om det är ngn 30 åring me 7 ungar i huset så han/hon aldrig hinner spela, fast då är de ju ingen större mening med det eftersom man inte kan spela ändå. No offence for those who did and regret it!
Känner nog ingen i denna guilden. inga andra lvl 70 eller så.. orkar inte länka alla mina alts eftersom det är allt förmånga och har inte riktigt tid med det just nu.
Ni vill ha mig i eran guild eftersom jag säger det
Jag vill joina eftersom jag gillar att raida
De var allt, hoppas jag kan joina =)