Class: Troll hunter
lvl: 70
Ingame namn: Dooley
ålder: 24
Armory länk
Proffesions: Mining 375 / Engineering 370
Tidigare guilder: Dirty deed (en väldigt trevlig guild, som tyvärr inte raidade så aktivt )
Tidigare erfarenheter: Med denna char har jag enbart raidat lite kz, men kört hyfsat mycke instancer och pvp, så jag är ingen nybörjare i klassen. Har en gnome warlock på annan server som jag raidat aktivt i nästan 2 år me, alla pre-tbc instancer, kz, gruul, maggy, 4-5 bossar i ssc, 2 i tk och även kikat lite på zul'aman.
Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: En trevlig prick som föddes med musen i handen. När jag spelade som mest så blev de ungefär 20-30 timmar wow i veckan, har dock en del träning och diverse aktiviteter för mig nuförtin, men viljan finns att raida ett par dar i veckan iaf =) Raidar helst inte senare än 22:30 eller möjligtvis till 23:00 om de skulle behövas.
Varför vill du joina oss och varför skulle vi vilja ha dig?: Har letat efter en guild med lite lagom aktivitet och gärna en svensk sådan och erat namn är ju bara klockrent ^^. Ni vill ju självklart ha mig på grund av min långa erfarenhet och ibland överdrivna hängivenhet och engagemang
känner du någon av oss?: Inte vad jag vet om, är relativt ny på servern.
Vilka andra karatärer har du? skriv länkar i så fall: Dooley gnome lock på jaedenar: Den charen är dock ett nerlgat projekt.
För övrigt har jag lite olika uppsättningar gear för pvp, instancer, grindning, raidande osv, springer oftast i pvp-gearen så de e ju den som syns på armory kanske. Har bla. T4 gloves, andra byxor, shoulders, chest, ring och belt. Mina talents kan ju även ändras lite mer mot pve om så önskas (imp conc shot och thick hide).