Dumbledores Armé
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumbledores Armé

Ett as najs forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Tauren Warrior "Protection"

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Filidutt
Gäst




Tauren Warrior "Protection" Empty
InläggRubrik: Tauren Warrior "Protection"   Tauren Warrior "Protection" Icon_minitimelör apr 26, 2008 5:37 am

*Suck* Nytt försök Wink

Class: Tauren Male Warrior
lvl: 70
Ingame namn: Filidutt
ålder: 24 Född 830815

Armory länk: Får inte länkarna att fungera så det får bli så här istället!
Kod:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Filidutt

Proffesions: Mining / Blacksmithing 375 i båda

Tidigare guilder: Flaming Heaven är jag med just nu, Har just kommigt hit till Neptulon från Balnazzar

Tidigare erfarenheter: Har erfarenhet upp till Kael´thas Sunstrider i TK, Med Warlock då!

Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: Jag heter Rickard Strömberg jobbar som Reservdelstekniker / Data-IT ansvarig på en Volkswagen / Audi verkstad uppe i Kalix / Norrbotten. På fritiden (Förutom att spela) kör jag snö/vatten skoter & Myser med min Sambo och Hund framför brasan i våran stuga ute i skärgården. Mitt liv tillåter mig dock att raida högst 2 gånger / Vecka.

Varför vill du joina oss och varför skulle vi vilja ha dig?: Vill ha ett helsvenskt guild & Hoppas vi kommer att göra bra progress Wink . Jag är en bra tank & har lätt för att lära/anpassa mig. Kommer alltid med buffs till raid!

känner du någon av oss?: Nej tyvärr inte ännu!

Vilka andra karatärer har du? skriv länkar i så fall: Som sagt så har jag en Warlock vid namn Eiyon som jag spelat upp till Kael´thas Sunstrider i TK.
Kod:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Eiyon
Till överst på sidan Gå ner
Shmock

Shmock


Antal inlägg : 41
Registreringsdatum : 08-02-27
Ålder : 33

Tauren Warrior "Protection" Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior "Protection"   Tauren Warrior "Protection" Icon_minitimelör apr 26, 2008 6:06 am

Vi är i starkt behov av tanks till 25manna och ditt gear ser riktigt lovande ut. Jag kan inte säga mer än att du är välkommen till guilden ;D.
Till överst på sidan Gå ner
Slasketmaa
Admin
Slasketmaa


Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 08-02-25

Tauren Warrior "Protection" Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior "Protection"   Tauren Warrior "Protection" Icon_minitimelör apr 26, 2008 8:35 am

älskar verkligen när folk sätter lite färg på sin apply =), dessutom ser allt lovande ut gearmässigt och du verkar trevlig. Välkommen!
Kom också från balnazzar förresten Razz, hade en 70 warrior där. Vilka guilder spela du med där?
Till överst på sidan Gå ner
https://dumbledores.swedishforum.net
Mörkamakter

Mörkamakter


Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-02-25

Tauren Warrior "Protection" Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior "Protection"   Tauren Warrior "Protection" Icon_minitimesön apr 27, 2008 12:30 pm

som mina vänner kanske redan sag ser gearet lovande ut hoppas bara du kan spela lika bra som du ser ut=)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tauren Warrior "Protection" Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior "Protection"   Tauren Warrior "Protection" Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tauren Warrior "Protection"
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dumbledores Armé :: Applications-
Hoppa till: