Dumbledores Armé
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumbledores Armé

Ett as najs forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Harry potter saknar morfar!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Shaakira
Gäst




Harry potter saknar morfar! Empty
InläggRubrik: Harry potter saknar morfar!   Harry potter saknar morfar! Icon_minitimelör apr 26, 2008 3:18 am

Class: Hunter
lvl: 70
Ingame namn: Shaakira
ålder: 16

Armory länk: (har PvE gear som Slasketmaa har godkänt Smile )

Proffesions: JC (~290)

Tidigare guilder: Adult Entertainment

Tidigare erfarenheter: ZG, MC, AQ20, KARA, ZA, GRUUL, MAGTHERIDON, BT(rofl, körde på min polares char ett bra tag förr) Smile

Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: Ja, jag studerar ju som ni förstår med min ålder, fast nu mot slutet har vi inte direkt några prov, bara nationella vilket vi snart är klara i alla ämnen. Så jag är rättså aktiv, har dock inte varit det nu när jag är guildless, känns pointless att nöta utan Guild, så jag kommer bli aktiv om jag får joina. Jag kan åstad komma med en trevlig mogen bra gearad player som har ett irl life och inte är helt socialt invalid ;D

Varför vill du joina oss och varför skulle vi vilja ha dig?: Skönt namn, ni raidar precis de raids som jag vill börja med om man joinar en guild, svenska spelare. För att jag är så himla storbystad! j/k, men för att ni recruitar och jag har gearet.

känner du någon av oss?: Don't think so, Får väl lära känna? Smile

Vilka andra karatärer har du? skriv länkar i så fall: 66mage, inget speciellt.

Yo feo y calva, /Felix
Till överst på sidan Gå ner
Shmock

Shmock


Antal inlägg : 41
Registreringsdatum : 08-02-27
Ålder : 33

Harry potter saknar morfar! Empty
InläggRubrik: Sv: Harry potter saknar morfar!   Harry potter saknar morfar! Icon_minitimelör apr 26, 2008 5:57 am

Jag har också kollat upp dig på armory och jag ser inget fel alls. För mig är du helt välkommen.
Till överst på sidan Gå ner
 
Harry potter saknar morfar!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dumbledores Armé :: Applications-
Hoppa till: