Dumbledores Armé
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumbledores Armé

Ett as najs forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Want a Home !

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Woundedk
Gäst




Want a Home ! Empty
InläggRubrik: Want a Home !   Want a Home ! Icon_minitimefre apr 25, 2008 12:04 pm

Class: Shammy
lvl:70
Ingame namn: Woundedknee
ålder:29

Armory länk:

Proffesions: Står på Armory !

Tidigare guilder: Har varit med Nb och Pc .

Tidigare erfarenheter: Full Kara, Magge, Gruul, Scc och Tk 2 bossar Vr och Solarian

Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: hade tänkt o hela er lite, det hjälper en hel del i raids Very Happy en aktiv kille som lirar detta efter jobbet.

Varför vill du joina oss och varför skulle vi vilja ha dig?: för att ni är svenskar och det vore kul o börja raida igen . ni vill ha mig pga av mina heal´s och min erfarenhet.

känner du någon av oss?: Ingen anning om jag gör det Sad

Vilka andra karatärer har du? skriv länkar i så fall: min andra char ligger på 2 andra servrar och på dem har jag Mage 70 Warr 70 Hunter 70 (Wow Nörd) Blir så är man är arbetslös Smile
Till överst på sidan Gå ner
Shmock

Shmock


Antal inlägg : 41
Registreringsdatum : 08-02-27
Ålder : 33

Want a Home ! Empty
InläggRubrik: Sv: Want a Home !   Want a Home ! Icon_minitimefre apr 25, 2008 12:19 pm

Kollat upp dig på armory och jag ser inga fel där. Vi behöver mer healers till 25manna, så för mig är du välkommen att joina. ;D
Till överst på sidan Gå ner
Kaffekokarn

Kaffekokarn


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-03-01

Want a Home ! Empty
InläggRubrik: Sv: Want a Home !   Want a Home ! Icon_minitimefre apr 25, 2008 12:21 pm

Välkommen till vår enkla skara
Till överst på sidan Gå ner
Mörkamakter

Mörkamakter


Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-02-25

Want a Home ! Empty
InläggRubrik: Sv: Want a Home !   Want a Home ! Icon_minitimesön apr 27, 2008 12:31 pm

Ser bra ut våran gm är lite förbannad just nu så hoppas du kan komma och göra honom lite gladare välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Want a Home ! Empty
InläggRubrik: Sv: Want a Home !   Want a Home ! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Want a Home !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dumbledores Armé :: Applications-
Hoppa till: