Dumbledores Armé
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumbledores Armé

Ett as najs forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 resto shaman

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Eroth




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-04-25

70 resto shaman Empty
InläggRubrik: 70 resto shaman   70 resto shaman Icon_minitimefre apr 25, 2008 10:40 am

Class:Shaman
lvl:70
Ingame namn:Eroth
ålder:17

Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Eroth

Proffesions:skinning (220) ska tränas upp snarast mining (100) vet inte om jag orkar träna upp denna dock eftersom de e LAME

Tidigare guilder: Renshai raid guild, Thunder och TeamXtreme

Tidigare erfarenheter: Inga speciella, har lirat lite arena men inte ngt vidare bra gick det Razz kör me 2 andra som inte heller har så bra gear =) min e värst dock men iaf 860 healing xD

Jag är en klad pojkvasker på 17 år som bor i en förort till GBG som kallas Stenungsund. Jag har kort stubin och kan uppfattas som lite trög ibland, men de brukar oftast inte vara så Razz.. oftast händer det när jag är trött >.<. Jag är inte hyper aktiv på WoW men aktiv det är jag. Mest på helgerna om jag inte festar eller ngt liknande eftersom på vecko dagarna har jag en massa att plugga study... går teknik linjen år1. Har aldrig köpt guld eller powerleveling på WoW. Jag tycker att alla som gör det är dumma i huvet och helt retarded för att göra det är precis som att fuska och om man köper låtsas pengar för riktiga pengar så e man ganska dum om jag får säga vad jag tycker. Det är nästan som att gå in på en bank och säga "jag vill ha turkiska pengar" även om man hatar turkiet och aldrig kommer åka dit. Men jag kan förstå det om det är ngn 30 åring me 7 ungar i huset så han/hon aldrig hinner spela, fast då är de ju ingen större mening med det eftersom man inte kan spela ändå. No offence for those who did and regret it!

Känner nog ingen i denna guilden. inga andra lvl 70 eller så.. orkar inte länka alla mina alts eftersom det är allt förmånga och har inte riktigt tid med det just nu.

Ni vill ha mig i eran guild eftersom jag säger det lol! Jag vill joina eftersom jag gillar att raida geek

De var allt, hoppas jag kan joina =)
Till överst på sidan Gå ner
Kaffekokarn

Kaffekokarn


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-03-01

70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: 70 resto shaman   70 resto shaman Icon_minitimefre apr 25, 2008 12:19 pm

Försök toppa 1200 +Healing så är du varmt välkommen att apply:a igen och då får du en större chans att komma med.
Till överst på sidan Gå ner
Eroth




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-04-25

70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: 70 resto shaman   70 resto shaman Icon_minitimelör apr 26, 2008 1:52 pm

hehe ok tack så mkt =)
Till överst på sidan Gå ner
Mörkamakter

Mörkamakter


Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-02-25

70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: 70 resto shaman   70 resto shaman Icon_minitimesön apr 27, 2008 12:28 pm

lite låg healing men annars var det fint
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: 70 resto shaman   70 resto shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 resto shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shaman + Warlock + Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dumbledores Armé :: Applications-
Hoppa till: