Dumbledores Armé
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumbledores Armé

Ett as najs forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Warlock skulle vilja vara med!!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
casper1337




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-04-08

Warlock skulle vilja vara med!! Empty
InläggRubrik: Warlock skulle vilja vara med!!   Warlock skulle vilja vara med!! Icon_minitimeons apr 23, 2008 11:54 am

Class: orc warlock
lvl: 70
Ingame namn: Zapscore
ålder: 14

Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Zapscore är med mina pvp gear Razz

Proffesions: tailoring och enchanting

Tidigare guilder: ditry deed ( en liten funn guild men har raidat lite kara och grull schysta killar )

Tidigare erfarenheter: Har lite enfarenheter om taktiker på kara bossarna osv.

Skriv lite om dig själv så det inte blir så opersonligt och vi får en hum om hur aktiv du är och vad du hade tänkt att åstad komma i DA: Tjena jag är en kille på 14 år och skulle vilja vara med i en bra guild som raidar mer en vad dirty deed gör så jag skulle bli väldigt glad om jag fick joina. Jag bor i vaggeryd 3 mil söder om jönköping. Jag är rätt så aktiv är inne MINST en gång varje dag. Sitter ni i någon vent eller TS så säg bara till så kommer jag inn. Som sagt jag skulle gjärna vilja vara med i guilden mhv Zapscore.

Varför vill du joina oss och varför skulle vi vilja ha dig?: För jag är en skön kille och är bra på wow.

känner du någon av oss?: Jag känner dooley.

Vilka andra karatärer har du? skriv länkar i så fall:
Till överst på sidan Gå ner
Shmock

Shmock


Antal inlägg : 41
Registreringsdatum : 08-02-27
Ålder : 33

Warlock skulle vilja vara med!! Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock skulle vilja vara med!!   Warlock skulle vilja vara med!! Icon_minitimeons apr 23, 2008 1:24 pm

Tyvärr, du är under den åldersgräns vi har satt upp. Det är 17+ som gäller.
Men lycka till i sökandet av en annan guild.
Till överst på sidan Gå ner
Slasketmaa
Admin
Slasketmaa


Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 08-02-25

Warlock skulle vilja vara med!! Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock skulle vilja vara med!!   Warlock skulle vilja vara med!! Icon_minitimeons apr 23, 2008 1:52 pm

säger som shmock, åldergräns och gladiator gear duger tyvärr inte. Dessutom är detta din andra apply och vi har redan deniat den första så tyvärr. Lycka till i ditt sökande för en ny guild.
Till överst på sidan Gå ner
https://dumbledores.swedishforum.net
Sponsored content





Warlock skulle vilja vara med!! Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock skulle vilja vara med!!   Warlock skulle vilja vara med!! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Warlock skulle vilja vara med!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shaman + Warlock + Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dumbledores Armé :: Applications-
Hoppa till: